شفقنا- مثلث خط حمله بارسلونا آماده ترین در حال حاضر فوتبال جهان است که در هر بازی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. به گزارش شفقنا ورزشی، بارسلونا روزهای خوبی را با هانسی فلیک تجربه می کند. آبی اناری ها در ۹ بازی خود در رقابت های لالیگا ۸ پیروزی کسب کرده اند […]

شفقنا- مثلث خط حمله بارسلونا آماده ترین در حال حاضر فوتبال جهان است که در هر بازی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد.

به گزارش شفقنا ورزشی، بارسلونا روزهای خوبی را با هانسی فلیک تجربه می کند.

آبی اناری ها در ۹ بازی خود در رقابت های لالیگا ۸ پیروزی کسب کرده اند و تنها یک شکست دارند تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گیرند.

نکته بسیار امیدوار کننده در مورد بارسلونا عملکرد درخشان این تیم در خط حمله است. مثلث لواندوفسکی، لامینه یامال و رافینیا در مجموع روی ۲۳ گل بارسلونا نقش داشته اند که این بهترین عملکرد در بین همه تیم های حاضر در فوتبال اروپا است.

لواندوفسکی بهترین روزهای خود را با بارسلونا تجربه می کند به طوریکه در ۹ بازی موفق به زدن ۱۲ گل شده و ۲ پاس گل هم داده است. رافینیا برزیلی با ۶ گل و ۵ پاس گل بعد از لواندوفسکی بهترین عملکرد را داشته و لامینه یامال پدیده آبی اناری ها هم در فصل جاری خوش درخشیده و ۵ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل هم داده که این به اندازه عملکرد کل فصل قبل او بوده است.

آیا مثلث کنونی بارسلونا می تواند یاد و خاطر مثلث MSN را دوباره زنده کند؟ بسیار بعید است البته باید صبر کرد و دید شاید این از نظر آماری امکان پذیر باشد.

بعد از مثلث بارسلونا نوبت به مثلث بایرن مونیخ می رسد که در مجموع روی ۱۸ گل این تیم نقش داشته اند. هری کین، اولیسه و موسیالا نشان داده اند که می توانند بایرن مونیخ را به روزهای اوج برگردانند.

صلاح، دیاز و ژوتا هم با ۱۵ گل در رده سوم بهترین مثلث های فوتبال اروپا قرار دارند.

اما نکته جالب قرار گرفتن مثلث گران قیمت و سرشناس رئال مادرید در رده پنجم است. پیش بینی می شد که مثلث خط حمله رئال به آماده ترین و بهترین در فوتبال اروپا تبدیل شود اما این سه بازیکن تنها ۱۴ گل به ثمر رسانده اند و هنوز آنچنان که بایسته و شایسته است  در ترکیب تیم جا نیفاده اند.

 

+